2012. március 18., vasárnap

Koncert és félreértés

*Louis szemszöge*

Mióta Taylor nálunk járt,és elmondta,hogy szünetet tart Joshsal,minden napomat végig izgultam. Éreztem,hogy nagy esély van arra,hogy ha rájött mit szeretne,engem fog választani. És ez nagy boldogsággal töltött el,viszont izgultam is. Furcsa. Sosem éreztem még így egy lány miatt.
Egyik nap Niall hívott,hogy a közelgő koncertünkre előreláthatólag Lis és Taylor is eljön,szóval lesz lehetőségem vele beszélni.
Mellékletként pedig megemlítette,hogy összejöttek Lissel. Gratuláltam neki,majd még egy kicsit elbeszélgettünk,és letettük a telefont.
Leírhatatlanul örültem ennek a hírnek. Egyre jobban vártam a koncertet.
Egyre közeledett a nagy nap,és én egyre jobban izgultam.
Mind a koncert miatt,mind amiatt,hogy újra találkozhatom Taylorral.

*A koncert*

Végre elérkezett a koncert is. Izgatottan készülődtem.
Felvettem  a kedvenc piros nadrágomat,hozzá pedig egy csíkos pólót. Remélem Taylornak tetszeni fog.
Gyorsan belőttem a hajam,aztán elköszöntem anyutól,és bevágódtam a kocsiba.
Átmentem Zaynékhez,onnan pedig közös kocsival vittek minket a koncert helyszínére.
Még volt 2 óránk a koncertig,így addig énekelgettünk egy keveset,és figyeltük a szállingózó embereket.
Kis idő múlva, kiszúrtuk Liséket. Niall rögtön odament hozzájuk,és behozta őket a színfalak mögé.
Üdvözöltem a csajokat egy-egy puszival,majd Niall eltűnt Lissel.
-Szia,már hiányoztál.-öleltem magamhoz Taylort.
-Te is nekem te majom. De bocs,hogy hangulat romboló vagyok. De bemutatnád nekem a többieket? Már igazán szeretném őket megismerni.-mosolyodott el.
-Természetesen. Gyere utánam.-fogtam meg a kezét.
Odasétáltunk a srácokhoz,és sorba bemutattam őket Taylornak.
Beszéltek egy picit,majd félrehívtam Taylort.
-Bocs,hogy sürgetlek. De döntöttél már?-vörösödtem el
-Nem..sajnálom...de igyekszem.-vörösödött el ő is
-Semmi baj. Csak türelmetlen vagyok. Bocsi.-mosolyodtam el
-Louis..ne haragudj. De mennünk kell.-jött oda hozzánk Zayn
-Legyél ügyes nyomi.-adott egy puszit az arcomra,én pedig sértődöttséget tettetve a nyomizásért,kisétáltam a színpadra.
Röpke félórán át tartott a koncert, de én így is eléggé kimerültem. Mikor végeztünk,az autogram osztogatás következett.
Odajött hozzám egy aranyos lány,szőke hajjal,és barna szemekkel. Nagyon csinos volt,de engem nem igazán érintett meg.
Észrevettem,hogy elkezdi simogatni a karjaimat,majd egyre jobban közeledik felém.
Próbáltam leállítani,de már késő volt, Taylor észrevette.

*Taylor szemszöge*

-Louis. Ez ugye csak valami szívatás?-néztem Louisra és a mellette álló lányra
-Micsoda?-nézett rám meglepődötten
-Hát ő..melletted.-sóhajtottam
-Nem szívatás.Ő csak egy rámenős rajongó. Nyugi.-jött oda hozzám,és magához ölelt.
-Oké.Bocsánat. Csak szeretlek. És félek az ilyen esetektől.-mormogtam
-Jajj.Ne legyél buta.Én is szeretlek. Nem tennék olyat,ami neked fájna. Esküszöm.-nyomott egy puszit a homlokomra.
-Akkor jó. De menj vissza dolgozni. Ha végeztél elmegyünk sétálni?-mosolyodtam el
-Veled akárhova.-nevetett fel,majd adott egy utolsó puszit,és visszament autogramokat osztogatni.

Míg vártam rá,meg akartam keresni a húgom,de sehol sem találtam. Ahogy Niallt sem.
Gyorsan előkaptam a telefonomat,és írtam neki egy sms-t,hogy merre leszek.
Felhívtam anyát is,hogy ne várjanak. De ne aggódjanak,mert Louissal leszek,amit anya csodálkozva hallgatott végig. Végül megkért,hogy vigyázzak magamra,és azért siessek haza. Elköszöntünk egymástól,majd letettem a telefonom,és tovább várakoztam Louisra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése