2012. március 18., vasárnap

Barátikör

Sziasztok. Ma hoztam egy újabb részt. Jó olvasást.


Egy kis kísérő az olvasáshoz :333



Eközben Louiséknál

*Lou szemszöge*

Ma végre találkozom a legjobb barátommal Joshsal.
Bulit tart ma, amivel csak annyi probléma, hogy Taylor a barátnője.
Remélem,hogy legalább a bulin képes lesz normálisan viselkedni, és nem tesz tönkre semmit.A buli 2 óra múlva kezdődik,szóval lehet,hogy ideje lenne elkezdenem készülődni. „Mire ezt a tökéletes külsőt újra létre hozom,addigra hónap vége lesz” gondoltam.
Odasétáltam a szekrényemhez,kivettem egy pólót és egy nadrágot, aztán elmentem lefürödni.Megmostam a hajam is, majd mikor végeztem, felvettem a boxerem és megszárítottam a hajam. Tettem rá egy kis zslét is, majd mikor mindennel végeztem, felvettem a ruháim, rákaptam egy pulcsit,majd fújtam magamra egy kis parfümöt,hogy rám mozduljanak a csajok.De csak a szépek ;)
Lementem a konyhába, ahol anyukám épp teát főzött.-Anya, én most megyek Joshhoz,majd jövök. Szia. Szeretlek. – nyomtam egy puszit az arcára.
-Én is szeretlek fiam. Vigyázz magadra. – mondta, és utamra bocsátott.
Megfogtam a kulcsaim és már otthon sem voltam.

*Taylor szemszöge*

Olyan fárasztó volt ez a pár nap, de ma végre kiereszthetem a gőzt Joshéknál. A baj csak az, hogy Louis is ott lesz, mivel ma buli lesz Joshéknál.
Átkozom azt a napot, amikor ezek ketten legjobb barátokká váltak.
Na de nem baj. Majd csak kibírjuk valahogy.Olyan 8 óra körül elmentem készülődni.
A hajamat megmostam és megszárítottam, aztán felkentem egy laza sminket.Ruhának, egy mintás ruhát választottam, hozzáillő cipővel. Mikor teljesen elkészültem, felvettem a kardigánom és elindultam Joshhoz.
*A buliban*
Kb negyed óra múlva oda is értem. Mikor kopogtam, Josh nyitott ajtót, majd egy csókkal üdvözölt
.-Szeretlek.-mondtam neki, majd megöleltem.
-Én is szeretlek. –fogta meg a kezem és így sétáltunk be a házba.
Már majdnem mindenki ott volt,kivéve Louist. Reménykedtem,hogy nem jön el.Joshsal besétáltunk a konyhába, aztán leültünk az asztalhoz.
-És miújság veled kicsim? Olyan rég találkoztunk.- húzott magához közelebb Josh.
-Hiányoztál. De ezenkívül jól megvoltam. Csak a húgom egy kicsit bekattant. Veled?- válaszoltam.
- Miért? Mi volt a húgoddal? Amúgy most már, hogy itt vagy, nagyon jól.. mosolygott Josh,majd nyomott egy puszit az arcomra.
-Hát…Most épp Louis egyik bandatársába szerelmes…” meséltem
.-És ezért miért lenne kattant?- kérdezett vissza Josh.
-Csak annyi, hogy az a srác is tutira olyan,mint Louis és csak tönkre tenné a húgomat…-ecseteltem.
-Ja.Hát szerintem Louis tök jó arc. És a másik srác is tuti az. Ne ítélj külső alapján.- nézett rám szúrós tekintettel.
-De én nem is…- folytattam volna a mondatot, de valaki épp csöngetett.
- Várj, egy perc és jövök, csak kinyitom.- adott egy gyors csókot, majd ott sem volt.
Gyorsan kinyitotta az ajtót, és mit ad Isten, Louis állt a túl oldalon.Üdvözölték egymást Joshsal és az útjukat felém vették.
-Emlegetett szamár.-forgattam a szemeimet.
-Én is örülök, hogy találkoztunk. –mondta Louis,majd besétált a többiekhez a nappaliba.

*Louis szemszöge*

„Nem értem,hogy lehet valaki ilyen ellenszenves, hisz én nem is csináltam semmit.” Gondoltam,aztán elindultam a nappali felé.
Olyan sok ismerős arcot láttam. Öröm volt újra köztük lenni.Amiközben körbenéztem, egyszer csak megláttam a volt barátnőmet Hannah-t. Azonnal odamentem hozzá és elkezdtünk dumálni.Olyan sok új dolgot tudtam meg róla.
Pl: Hogy most épp az orvosira jár. Hogy szingli és hogy sajnálatomra, meghalt a papája. Nagyon kedves öreg úr volt.Miközben beszélgettünk, elég rendesen eliszogattunk.
A végén már csak azt vettem észre, hogy Josh, Taylor,Hannah és még 2 lány van rajtam kívül a buliban.Ekkor jött Joshnak az az ötlete ,hogy üvegezzünk.Amikor bulit tartunk, és kezdünk unatkozni,valahogy mindig üvegezés lesz a vége.Josh elment üvegért,addig mi körbe ültünk.
 Mikor visszaért, a kezembe adta az üveget, és megkért hogy kezdjek. De előtte tisztáztuk a szabályokat.Csak két szabály volt, csak 2szer lehet a felelést választani, és ha valamit nem teszel meg , akkor büntetést kapsz…a szabályok ismeretében pedig megkezdtük a játékot.Kipörgettem az egyik lányt, aki mert, és azt kellett megtennie, hogy leveszi a melltartóját. Nem volt ellenére, boldogan kapta le a felsőjét, aztán a melltartóját is.A következő körökben szerencsére nem került rám a sor, de balszerencsémre amikor Taylor pörgetett, rám mutatott az üveg…
-Na, várom a kérdésedet. Mert hogy én felelek.-mondtam ördögi vigyorral az arcomon.
-Hm. Oké…szóval miért vagy velem ilyen??-tette fel a kérdést Taylor.
-Én?? Te viselkedsz velem úgy mint egy jégkirálynő.-förmedtem rá.
-De csak azért, mert kiskoromban állandóan terrorizáltál.Vertél,meghúztad a hajam és ilyenek.-számolt be.
Ekkor döbbentem rá,hogy mi is volt az, ami miatt mi nem beszéltünk. Az, hogy én szerelmes voltam belé.De féltem elmondani neki az érzéseim. És nem is tudtam ,hogyan kéne, és hogy mit kéne tennem…Nyeltem egy nagyot, aztán dadogva elkezdtem magyarázni.
-Hát…szóval…én..mikor még kicsit voltunk..szóval..én beléd voltam esve..-mondtam szinte alig hallhatóan.
-Most ugye csak viccelsz?? Ezért vertél?? Úristen…-mondta szörnyülködve Taylor.
-Nem..én azért vertelek,mert nem tudtam hogy kell udvarolni. –Mondtam vörös fejjel.
-Ne.Louis. Ez valami rossz poén..Mondd hogy az.-mondta szinte könyörögve Taylor.
-De nem az..-kezdtem el dörzsölgetni a kezem idegességemben.
- Bocsi srácok. De nekem mennem kell. Sziasztok. Szia Josh.-mondta ,majd nyomott egy puszit Josh arcára és elviharzott.
-Na basszus most mit tettem…-mondtam rémülten.
-Hagyd. Majd túléli. – fogta meg vállamat Josh,majd kisétáltunk a konyhába.

*Taylor szemszöge*
„Úristen..Louis belém volt zúgva?? Na nemár…ez ahh. Nagyon durva. És ennek majdnem hogy 10 éve…jesszus.De miért nem mondta el? Ez annyira hihetetlen.Én is így éreztem iránta..ezért nem értettem az egész helyzetett.Jesszusom…” hitetlenkedtem.Majd egyszer csak arra lettem figyelmes,hogy a könnyek patakokban folynak le az arcomon….


Louis ruhája



Taylor ruhája



Taylor barátja Josh Devine



Louis volt barátnője Hannah Walker

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése