2012. március 18., vasárnap

Gondolkodási idő

Mióta közöltem Joshsal,hogy szeretnék a kapcsolatunkban szünetet tartani,és ezt Louisnak is elmeséltem,azóta nem is gondoltam rájuk.
Valahogy teljesen kiesett az egész. Mármint nem feledkeztem meg róla,csak más dolgok jobban lefoglaltak.
Nagyon sokat beszélgettem Lissel ezzel kapcsolatban. És úgy érzem,hogy most igazán megértjük egymást,és jobban összekovácsolódtunk.
Nem is értem,hogy eddig miért nem foglalkoztam eddig a húgommal.
Öreg hiba.
Általában a témánk Louis és Niall volt,de a legtöbbet Niallről beszéltünk.
Látszott a húgomon,hogy nagyon szereti a srácot,de fél,hogy ha összejönnek,és nem találkoznak sokat,akkor ő teljesen kikészül. Sosem volt még komoly kapcsolata (igazából nekem sem) és ezért még fél megbízni bárkiben is.
Próbáltam bíztatni,hogy nyugodtan mondjon igent Niallnek,semmi gáz nem lesz belőle. Egy életre szóló tapasztalatot szerez,bármi is lesz a kapcsolat vége.
Bár úgy is sokáig együtt lesznek,hisz Lis nagyon szereti a srácot,és szemlátomást Niall is így van ezzel.
Szinte minden második nap itt van, és annyira aranyosak ahogy elhülyülnek együtt. Úgy látom Lisre végre rátalált a boldogság. És ezt nem szabad elengednie. Mármint elszalasztania.
Sokat beszélgettem Niallel,és nagyon kedves srácnak tűnik. Teljesen megváltozott róla a véleményem. Ennek fényében a banda többi tagját is szívesen megismerném.
Pont erről beszélgettünk,amikor megszólalt Niall telefonja.
A telefonbeszélgetés közben végig vigyorgott,és Lis kezét fogta,tiszta édes volt.
Mikor letette,közölte,hogy a hétvégén koncertjük lesz,és szeretné,ha elmennénk. Így legalább alkalmunk lesz megismerni a többieket.
Természetesen rögtön beleegyeztem,hisz így Louissal is találkozhatom. Még elég időm volt átgondolni,hogy mit is szeretnék,és ezt akár a koncerten is elmondhatom Louisnak.
Még egy keveset beszélgettünk Niallel,majd megkérdezte,hogy Lis elmehet-e vele sétálni.
Milyen kis lovagias-gondoltam magamban,és persze igent mondtam a kérdésére.
Húgom gyorsan felszaladt a szobájába a pulcsijáért,és pár perc múlva vissza is tért.
Megígérte,hogy vigyáz magára,és már ott sem voltak.
Niall is elköszönt,majd adott egy puszit,és már ott sem voltak.
Neki dőltem az ajtófélfának,és mosolyogva figyeltem,ahogy elsétálnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése