2012. március 18., vasárnap

Előélet

Sziasztok. Louis Tomlinson vagyok, 19 éves és a One Direction tagja. Nem mondom, hogy az életem egyszerű, de azt sem, hogy nehéz.

Igaz,hogy ami a sztársággal jár néha fárasztó, és idegesítő,de a rajongókért mindent. Gyakran van ám olyan, hogy a rajongók hisztériája, és könyörgése stresszhelyzetbe visz minket, és olyankor nem tudunk eléggé koncentrálni.

Sokan azt mondják, hogyha egy turné, vagy akár egy koncert után haza mész a szüleidhez , akkor mindent rendbe tudsz hozni,és újult erővel tudsz újra neki állni a munkának. De velem ez sajnos nem így van.

A szomszédunkban lakik két lány Elizabeth és Taylor Campbell. Ránézésre nagyon kedves lányok, és Elizabeth tényleg az, de Taylor...hát vele nincs minden igazán rendben.

Vele még mikor kb 7 éves lehettem, nagyon jóban voltam,de aztán valami elromlott köztünk. Azóta nem beszéltünk, és akárhányszor találkozunk, csak a civakodás megy. Nem tudunk megmaradni egymás mellett 10 percnél tovább. És sajnos elég sok időt kell együtt töltenünk amikor otthon vagyok , mivel a szüleink nagyon jóban vannak, és minden egyes szülinap,névnap vagy bármi eseményt a két család együtt ünnepel.

Néha előfordul, hogy Lis és Taylor inkább elülnek az asztaltól,csak ne kelljen velem egy asztalnál ülniük. Igazából nem értem, hogy Lisnek mi baja velem, de biztos csak a nővére mellett áll. Sőt egészen biztos, mert mikor Taylor nincs otthon, és ő átjön a szüleivel, nagyon jól el lehet vele beszélgetni.

Nem bánnám, ha Taylorral is ilyen lenne a viszonyom, de ha ilyen makacs akkor nem lehet mit tenni. Én nem futok senki után sem...

Amit még tudni kell rólam:

-Van 4 húgom és imádom őket;

- A legjobb ami életemben történt velem, hogy találkoztam Harryvel,Liammel,Niallel és Zaynnel;

-Sosem hittem volna, hogy 3.ok leszünk az X-factorban;

-Szeretek Harryvel szórakozni;

-Anyukám az a személy, akit a világon a legjobban szeretek;

-Van egy kutyám, akit Adele hívnak ;

-Szeretnék egy sárga Porshe-t ;

-Szerintem Nicole Scherzinger nagyon szép;

-Imádom a csokit;

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése