2012. július 30., hétfő

Romantikus reggeli




Bátran jelentem ki,hogy szerintem életem legjobb napját/éjjelét töltöttem Louis-val. Sosem voltam még ennyire boldog. És ami ennél is jobb volt, az a reggeli.
Arra keltem,hogy Louis puszilgat,ami magában felemelő,de mikor kinyitottam a szemem,teljesen ledöbbentem.

Louis egy vörös rózsát tartott a kezében,mellettem pedig az éjjeli szekrényen egy tálca volt, rajta palacsintával és narancslével.
-Louis ezt nekem?-mosolyodtam el és felültem
-Nem..Niallnek csak szobát tévesztettem,persze hogy a tiéd.-lehelt egy apró csókot ajkaimra,majd átadta a rózsát.
-Köszönöm szépen. Na bújj be mellém és együnk együtt.-mosolyodtam el,majd arrébb csúsztam az ágyban.
Tálcával az ölében bemászott mellém és együtt elkezdtünk reggelizni.

-Lou.Mondd hogy ezt te csináltad.-mosolyogtam rá két falat között
-Mondom.
-Nagyon ügyes vagy. Köszönöm. Jól laktam.-ittam egy kortyot a narancsléből,hogy leöblítsem a palacsintát,és elégedetten hátra dőltem
-Olyan édes vagy amikor ezt csinálod.-puszilt homlokon
-Te meg egy isten.-vigyorogtam rá,majd magamra rántottam és megcsókoltam.

Tökéletes kísérő volt a romantikus reggeli mellé.Egyre szenvedélyesebben csókoltunk egymást, végül megtörtént a 2. is közöttünk és sokkal jobb volt mint az előző.
Igaz,ez sokkal vadabb,de egyben szenvedélyesebb volt,de lehet hogy ezért is volt jobb.
-Szeretlek.-suttogtam Louisnak,aki jutalmul egy csókban részesített.


*Lis*

Miután lerángattam Niallt a konyhába,nagy nehezen ( és ezen nagyon meglepődtem) rávettem,hogy vacsorázzon meg velem.

-Köszönöm a vacsorát,de nekem mennem kéne.-mondta szomorúan

-Kár. De köszönöm hogy itt voltál velem.-bújtam hozzá

-Veled bármikor,de most tényleg mennem kell.Viszont..majd valamikor szeretnélek bemutatni a szüleimnek.-csúsztatta állam alá a kezét és megemelte fejem,hogy egymás szemébe tudjunk nézni.

-Ez megtisztelő.Köszönöm Niall.Szívesen megismerném őket,csak szólj mikor.-mosolyogtam rá

-Ez király.Akkor majd még beszélünk.És ne haragudj rám.-csókolt meg

-Sosem haragudnék rád.-nyomtam egy puszit az arcára és elkísértem az ajtóig.

Ott még váltottunk egy utolsó csókot,megvártam míg elmegy,aztán felsétáltam a szobámba.
Gyorsan lezuhanyoztam,bebújtam az ágyamba és meglepetésemre hamar elaludtam.
De sajnos nem sokkal később felébredtem.Fura hangokat hallottam és nem tartott sokáig rájönnöm,hogy mi az.
A tesóm nem bírt magával. De most még sem mehettem át,így a fejemre húztam a párnám és nagy nehezen visszaaludtam.
Ezért még holnap kinyírom.-volt az utolsó gondolatom,mielőtt elaludhattam volna.

Szóval ennyi lett volna a következő rész. Remélem tetszett. A folytatást 10 tetszik után hozom. jó olvasást :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a blogod. Mindig várom, hogy mikor lesz új rész. Van számodra egy díj a blogomban
    http://stratanewlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szijja itt van egy díj nálam ;)

    http://louillhorlinsonforever.blogspot.hu/2013_05_01_archive.html

    VálaszTörlés
  3. Ügyes vagy tetszik a blogod mikor lesz új rész? :)

    VálaszTörlés