2012. július 28., szombat

Éjszaka





Arra ébredtem fel,hogy Niall simogatja  a hajam és apró puszikat nyom a homlokomra. Lassan kinyitottam a szemem és ránéztem.

-Jó reggelt egyetlenem.-mosolygott rám és végig simított az arcomon

-Mennyi az idő?-nyöszörögtem

- Kérlek szépen...fél 9.-nyomott egy puszit az arcomra

-Úristen.Jól elaludtam. Nem vagy éhes? Szomjas,bármi? - mosolyodtam el

-Bármennyire is meglepő.Éhes nem,de egy pohár vizet elfogadnék.

-Rendben. Akkor gyere,menjünk le.-mosolyogtam és elkezdtem a konyha felé ráncigálni szerencsétlent



*Taylor*

-Louis!! -nem jött válasz.

-Louis figyelnél rám egy percre??-de Louis fel sem nézett a laptopjából csak egyszerűen vállat vont

-Huh úgy látom benned egy csepp romantika sincs.

Azzal a lendülettel léptem ki az ajtón majd egy hirtelen mozdulattal megfordultam és szembetaláltam magam Louis eszelős tekintetével.

-Ugy gondolod nincs bennem elég romantika ? na csak figyeld meg.

Ebben a a pillanatban éreztem hogy most megfog történni aminek meg kell történnie.

Először  gyengéden csókoltuk egymást ,a vágy perzselt minket és egyre hevesebben csókoltuk egymást. 

Levetettem magan az ágyra majd Louis finoman levette a trikóm, majd a sajátját is. A nyakamtól egészen végig a testem csókolta és simogatott. 

Már minden ruhadarabtól megszabadultunk mikor lábaim Louis csipőjére helyeztem és gyengéd mozdulatokat tettem csípőmmel .

Halkan felnyögtem amire Louis még jobban beindult.

 Egyre csak fokozta a tempóját. 

Ezt még azzal fokozta hogy kezével gyengéden simogattam Louis hátát. 

Égetett minket a vágy és tudtuk hogy ez az a pillanat mikor ki kell mondani: 

-Szeretlek- mondta Louis ,mikor egy utolsót lökött rajtam és ezzel a csúcsig juttatott.

Louis fáradtam mellém zuhant,majd mellkasára húzott és így aludtunk el.

Ennyi lett volna a kövi rész. Ne haragudjatok a terjedelem miatt. Most ilyenre sikeredett.De ne aggódjatok. Hamarosan jön a folytatás. Remélem azért elnyerte a tetszéseteket. Véleményezést ide is elfogadok :)) 

1 megjegyzés: