2012. július 4., szerda

Fejmosás


Sziasztok. Hát itt lenne a kövi rész. Remélem tetszeni fog. A KÖVIT 20 " tetszik" után hozom. :) További szép napot :)






-Mégis mit? Nem hiszem hogy sok közöd lenne ahhoz,hogy mit csinálok.-értetlenkedtem

-Taylor..elhiszem hogy szereted őt, elfogadom hogy 19 évesen saját döntéseid vannak,de nem rég békültetek ki,nem gondolod,hogy ez egy kicsit gyors? -szegezte nekem a kérdést

-Azt sem tudod mi történt...-sütöttem le szemeimet

-Akkor várom a beszámolód...-nézett rám jelentőség teljesen

- Hát..felöltöztem de kinn maradt a melltartóm,megkértem hogy hozza be a fürdőbe, aztán felkapott megcsókolt..aztán az ágyamon voltunk..és..hogy is mondjam..szóval..nem feküdtünk le..de egyéb más módokon szerzett nekem örömöt...-számoltam be

-És még hogy nem gyors.-nevetett fel

- Jó..de annyira ellenállhatatlan.- néztem újra húgomra

-És legalább jó volt ? - húzta száját

- Hát..mivel Joshsal ilyet nem csináltunk,elég új volt, de csodálatos.-mondtam

-Na állj. Te Joshsal..mármint ti lefeküdtetek? -kérdezte kikerekedett szemekkel

-Hát igen..-éreztem ahogy elvörösödöm

-Na jó..erről most már mesélj el mindent.-nevetett újra

-Kb 3 hónapja volt,amikor ti elmentettek valami versenyre. Áthívtam Josht és hát..akkor.- színem most már feltehetőleg a paradicsoméval vetekedett

- Azta..mit rejtegetsz még? -vonta fel egyik szemöldökét

-Semmit sem. Ígérem.-mosolyodtam el

-Hát oké. De ha Louissal is khm..szóval érted..légy szí szólj,és elmegyek itthonról.-nevetett

-Rendben. Így lesz,de most visszamennék ha lehet.-kérlelően néztem rá

-Semmi akadálya.Nekem is vissza kéne mennem Niallhez,szegény túl sokat van egyedül a szobámban.-kuncogott

-Oh. Akkor csak ügyesen.-rákacsintottam majd visszatértem Louishoz.

-Na mi tartott ennyi ideig?-hisztizett Louis

-Csak beszélgettem a húgommal,de minden oké.-ültem Louis ölébe ,átöleltem a nyakát és megcsókoltam

-Ez tetszik.-suttogta csókunkba

- Nekem meg te tetszel .-megpusziltam az orrát,majd hozzábújtam.

- Oohoohooo. De amúgy hol is tartottunk?- ledöntött az ágyra,és újra vad csókolózásba kezdtünk.



*Lis szemszöge*


-Ne haragudj. De nem bírtam már tovább. De most már ígérem itt maradok.-mosolyogtam Niallre

-Semmi gáz. De most már nézhetjük?-nézett rám azokkal a gyönyörű kék szemeivel. 

-Persze.-mosolyogtam és leültem az ölébe,ő pedig reflexszerűen a fenekembe markolt. 

-Tetszik?-felnevettem

-Persze. A világ legjobb dolga.-válaszolt és nyomott egy puszit a hajamra. 

Elindította a filmet,én összekulcsoltam az ujjainkat,majd a pocakjára tettem a kezeinket és mellkasának dőltem.

Nagyon jól éreztem magam mellette. Az illata valami emberfeletti volt. Teljesen elkábított. A mosolyáért ölni tudtam volna. A nevetése sokkal szebbé tette a napom. És a szemei..na a szemei iránt valami leírhatatlan dolgot érzek, ha meglátom őket,teljesen elveszettnek érzem magam. 

Azt hiszem,ezt nevezik szerelemnek. És ha ez tényleg az,és sosem szeretném elveszíteni ezt az érzést. Szeretem Niallt. Ő a mindenem. Egy angyal és annyira imádom.

Gondolat menetemet az szakította meg,hogy arra eszméltem,potyognak a könnyeim,Niall pedig a nevemet ismételgeti.

Teknős tempóban ráemeltem tekintetem és kérdően néztem rá.

- Valami baj van? Esetleg megbántottalak ?-nézett rám aggódva

-Jajj. Dehogyis. -végig simítottam arcán.- Csak elgondolkodtam rajtad. Nagyon szeretlek Niall,el sem tudom mondani mennyire. Nagyon sokat érsz számomra,és őrült szerencsésnek érzem magam.-szájon pusziltam

-Te tényleg így érzel? - óriási mosoly húzódott végig arcán

-Tényleg. El sem tudom mondani..mindegy egyes dolgot imádok rajtad. Te annyira különleges vagy,és csodálatos.- el sem tudtam hinni,hogy ezeket mondom,és szemlátomást Niall sem

-Szeretlek.-suttogott,majd egy forró csókban részesített

Szorosan magamhoz öleltem és nem engedtem el. Nem voltam rá képes. Nem értettem mi ütött belém.

A könnyeim megállíthatatlanul folytak,és nem tudtam ellene tenni semmit.

-Most miért sírsz?.-kezei közé fogta az arcom,és letörölte a könnyeim

-Nem tudom..csak azt hogy szeretlek.-elmosolyodtam

-De ezért nem kell. Szeretlek,és sokat jelentesz nekem,sosem foglak elhagyni.-elmosolyodott ő is,és újra megcsókolt

-Köszönöm hogy vagy nekem.-suttogtam a csókunkba,majd újra magamhoz szorítottam,és mellkasára dőlve újra nézni kezdtem a filmet.

Niall nyomott egy puszit a hajamra és elkezdte simogatni a hátamat. Annyira jó érzés volt.

Pár perc múlva,már nem tudtam merre vagyok, elaludtam Niall mellkasán....


6 megjegyzés:

  1. nagyon jó volt!!köviiiiit!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy bejött.és igyekszem :3

      Törlés
    2. sziaa!most nem tudnád kirakni az új részt,mert már több mint 10 napja azt várom,de kellene még 4 "tetszik".....ne kínozz,kérleeeek.....:S

      Törlés
  2. Gratulálok nagyon jóó :D
    Gyorsan következőt! ^^

    VálaszTörlés
  3. Sziaa! mikor lesz új rész??:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia már majdnem kész.:D de sztem hétfőn jövök.és 2 részt hozok.:))

      Törlés