2012. május 26., szombat

Lis & Niall





Másnap a telefonom csörgésére ébredtem.Nagy nyűgösen elmásztam érte,majd álmosan bele szóltam.


-Igen,tessék?-mondtam egy ásítás kíséretében

-Felébresztettelek? Ne haragudj cicám. Jóvá tudom tenni?-hallottam Lou hangját a vonal másik végén

-Talán...gyere át. Majd elintézzük.-mosolyodtam el

-Van nálatok otthon valaki?-kuncogott

-Csak Lis.Na de gyere már,mert mindjárt elalszom.-mosolyodtam el ismét

-2 perc és ott vagyok. Szeretlek.-mondta,majd le is tette

Kimásztam a fürdőbe,megfésülködtem,majd pizsamában lemásztam a nappaliba,és ott vártam Louisra.
Pár percig ücsörögtem,majd hallottam,hogy kopognak. Rögtön felpattantam és elugrándoztam az ajtóig.
Kinyitottam az ajtót,és tényleg Louis volt az.

-Szia.-ugrottam a nyakába és adtam egy puszit a szájára

-Neked is kicsim,hiányoztál.-mosolyodott el,és ő is megpuszilt.

Megfogtam a kezét,majd magam után húztam az emeletre.

-Merre megyünk?-érdeklődött

-A szobámba.-mosolyogtam rá

-És mit fogunk csinálni?-kérdezett újra

-Hát..most alszunk egy kicsit.-nevettem fel

-Ugye most csak szívatsz?-vonta fel a szemöldökét

-Nem..de amúgy..horror filmet nézünk.-bújtam hozzá

-Izgalmasan hangzik.-nyomott egy puszit a homlokomra

-Egy pillanat,csak felöltözöm,és rendbe teszem az ágyat.addig te válassz valamit.Asztalon a gépem.-kacsintottam rá,majd elsétáltam a szekrényemhez.

Elővettem egy rózsaszín ujjatlan,hozzá egy farmert és berohantam a fürdőbe. Épp vettem volna fel a felsőm,amikor eszembe jutott,hogy a melltartómat nem hoztam be.

-Louis. Idehoznád a melltartóm? Ott van az ágyon.-szóltam ki a fürdőből

-Egy pillanat.-hangzott a válasz,majd pár másodpercre rá,kopogott az ajtón

-Most kinyitom az ajtót egy kicsit.Add be.-kuncogtam,majd kinyitottam az ajtót.

Neki sem kellett több,azonnal kijjebb nyitotta és belépett a fürdőbe.

-Na de Louis.-takartam el felsőtestemet

-Na ne csináld már. Olyan szép vagy.-jelent meg egy kanos vigyor az arcán

-De nincs rajtam melltartó..menj ki.-utasítottam,de ő megmakacsolta magát

-Nem érdekel.-suttogta,majd magához rántott és megcsókolt

Azonnal visszacsókoltam,ő pedig felkapott ölébe és a falnak nyomott,ami egy picit fájt,a lendület miatt,ezért felszisszentem.

-Szeretlek.-suttogtam csókunka. Ezen ő elmosolyodott és folytatta amit elkezdett.

Lassan végig simított oldalamon,amitől engem kirázott a hideg. Elindult velem az ágyaimig,majd azon végig döntött,és elkezdte csókolgatni a nyakam,végül végig a testem....



*Lis szemszöge*

Reggel hallottam ahogy csapódik a bejárati ajtó,de gondoltam hogy csak Taylor az,így nem keltem fel megnézni.

Éjjeliszekrényem felé fordultam,amin az óra 10:24et mutatott. Ideje lenne felkelni,de valahogy nem volt hozzá sok kedvem.Eldöntöttem,hogy még pihenek 11ig ,majd felhívom Niall,hogy fussunk ma össze.

 Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból,elmentem a fürdőbe,lezuhanyoztam,hajat mostam,fogat mostam és és megszárítottam a hajam. Miután mindennel végeztem,felvettem a köntösöm,és elindultam a telefonomért.
Felkaptam és azonnal tárcsáztam Niallt. A második csörgésre felvette.

-Szia nyuszi. Mondjad.-köszönt bele kedvesen

-Szia. Mond hogy ráérsz ma.-dőltem neki az asztalomnak

-Éppenséggel rá.De miért?-kérdezte

-Mert hiányzol te állat.-mondtam durcásan

-Én is szeretlek Lis.-nevetett fel

-Na..de akkor tudunk találkozni?-kérdeztem mosolyogva

-Persze,egy fél óra és ott vagyok. Merre megyünk?-érdeklődött

-Majd még kiderül. De siess. Szeretlek.-mondtam neki

-Én is szeretlek. Szia.-köszönt el majd letette

Ledobtam a telefonom az ágyra,majd elrohantam a szekrényemhez. Gyorsan kikaptam belőle egy egy mintás ruhát és egy szandált.

Magamra kapkodtam őket,majd tettem fel egy kis szempillaspirált és szájfényt és lementem a földszintre.
Alig hogy leértem,már csöngettek is. Mosolyogva nyitottam ajtót.

-Szia kicsim.Gyönyörű vagy.-mosolyodott el Niall,majd derekamnál fogva magához húzott és megcsókolt.

-Szia.-mosolyodtam el

-Kitaláltad már hogy merre menjünk?-lehelt újabb csókot ajkaimra.

-Hát. Először elmehetnénk sétálni,utána majd kiderül.-válaszoltam és ezúttal én csókoltam meg őt

Ujjaimat övéi közé kulcsolta,én becsuktam mögöttünk az ajtót és elindultunk.

Nagyon szép délutánnak néztünk elébe. Először elmentünk sétálni a parkba ,majd fagyiztunk egyet.
Nagyon jól éreztem magam.Niall iszonyatosan aranyos volt. Mikor a parkban ültünk,az ölébe húzott,átölelte a derekam és úgy csókolóztunk. Annyira jó érzés volt.Soha életemben nem voltam még ennyire boldog.

De a boldogságnak sajnos hamar "vége szakadt" mert elkezdett zuhogni az eső. Kézen fogva rohantunk hazáig. 

Persze mire hazaértünk,egy száraz négyzetcentiméter sem volt rajtunk. Niallt magam után húztam a szobámba,majd beküldtem a fürdőbe.

-Mindjárt hozok neked valami száraz ruhát, a mosdó mellett találsz törölközőt, zuhanyoz le.-mosolyogtam rá és kimentem a fürdőből

Apa szekrényében szerencsére volt néhány vállalható cucc,azokat kivettem és átvittem magamhoz.

-Ha végeztél szólj,és beadom a ruhákat.-kiabáltam hogy hallja

-Nyugodtan gyere be.-hallottam Niall hangját ahogy nevet

Hát jó..-gondoltam,majd remegő kézzel bementem a fürdőbe. Valahogy nem mertem a zuhanyzó felé nézni. Féltem,csak nem tudom mitől. 

Letettem a mosdó mellé a cuccokat,és indultam volna ki,amikor Niall megragadott hátulról,és behúzott maga mellé a kabinba.

Akaratlanul is végig pásztáztam tökéletes testét,amitől teljesen elvörösödtem. Nem bírtam Niall szemeibe nézni,ehelyett inkább a mellkasát figyeltem végig.

Ruháim már teljesen rám tapadtak,mind az eső,mind a zuhanyrózsából folyó víz miatt.

Niall megfogta az állam,majd kicsit emelt rajta,majd szemembe nézett és megcsókolt. Szenvedélysebben csókolt mint valaha, lábaim remegtek,nem éreztem hogy biztos talajon állnék,átöleltem Niall derekát,és közelebb húztam magamhoz.

Kezeit lassan bevezette ruhám alá,majd egyetlen mozdulattal lehúzta rólam azt. Ujjait hátamon,majd oldalamon húzogatta.

Nagyon élveztem a helyzetet,magamra sem ismertem. Lassan elzártam a vizet,és neki löktem Niallt a falnak.

-Szeretlek.-lihegtem,majd újra megcsókoltam. Ujjaim szélsebesen siklottam mellkasán egyre lefelé.

Éreztem,ahogy keze lecsúszik a seggemre,és erősen belemarkol. Erre fel kellett nyögnöm,nem bírtam tovább.

Niall lassan eltolt magától,és lesütötte szemét.

-Nem gyors ez egy kicsit?-kérdezte teljesen vörös fejjel.-nem akarok rád erőltetni semmit,és ha te ezt nem akarod...-de nem tudta befejezni

-Nem Niall.Nem gyors. Én ezt akarom,szeretlek,és megakarok tenni érted mindent.Kérlek.-néztem rá kiskutya szemekkel

-Jól van.Bocsánat.-sóhajtott egyet,majd újra megcsókolt,de én nem csókoltam vissza.

-Mégis miért kérsz bocsánatot? Semmi rosszat nem tettél. Na gyere ide.-bújtam hozzá 

-Nem tudom. De szerintem nem a zuhanyzóban kéne először csinálnunk.-kuncogott

-Hmm..engem nem zavart volna.-kuncogtam én is.

Lekaptam magamról a maradék ruhám,bedobtam a mosdóba,és ezután együtt fürödtünk meg. Az egészet  végig nevettük.

Bár mikor megkért hogy mossam meg a mellkasát,mert hogy ő most erre vágyik,teljesen vörös fejjel csináltam végig a feladatot.

-Köszönöm.-nevetett majd nyomott egy puszit a hajamra

Ezután én következtem,de én már nem hagytam neki,hogy mondjuk ki..megfürdessen,tisztára furán éreztem volna magam. Viszont mikor a hajmosásra került a sor,szónélkül kivette a samponos flakont a kezemből,megfordított és megmosta a hajamat. Iszonyatosan jó érzés volt.Beleborzongtam,pedig nem csinált semmit..azonkívül,hogy egész végig hozzám volt simulva.

Leöblítette a hajamat,majd végig simított a karomon,és nyomott a vállamra egy puszit.
-Kész.-mondta elégedetten,majd szembe fordított magával

Kimásztunk a zuhanyzóból,Niall megtörölközött és felvette a kapott ruhákat,én addig kimentem a szobámba és ott végeztem el teendőimet.

Pár perc sem telt el,és Niall óriási vigyorral az arcán jött ki a fürdőből,és azonnal magához ölelt.

-Köszönöm a mai napot.-nyomott egy puszit a számra

-Igazán nincs mit.-kuncogtam és én is megpusziltam.- Tudsz még maradni?-tettem fel a kérdést

-Ha szeretnéd.-mondta,majd leült az ágyamra

-Igen szeretném. Nem nézünk egy filmet?-kérdeztem

-Lehet a szalagavató?-nyüszögött

-Ha gondolod.Keresd meg a gépen,úgy emlékszem leszedtem,de ha nem..keress rá neten,addig lemegyek csinálok popcornt.-mosolyogtam majd elindultam a konyhába

Meglepetésemre mikor kiléptem az ajtón, egy meztelen Louisba ütköztem...



Na ennyi lett volna a rész,remélem tetszett. Most nem komment szabály van. 20 kis tetszik-elés és jön a következő- Ezt most csak azért,mert nagyon nehezen akar összejönni az a 3(!) komment :DD 

5 megjegyzés:

  1. omfg *______________* egyébként én is számítok a kommentároknál szóval 1 megvan! :D ;)

    VálaszTörlés
  2. hát ok..éés egyébként..oké..de most már nem a 3 komment számít :DDD

    VálaszTörlés
  3. Szia!nagyon szeretem a blogod!minden nap reménykedve nézem meg,hogy hátha fent van a kövi rész..ha nincs akkor visszaolvasom az előző részeket...nagyon várom a következő részt!:)remélem gyorsan hozod!:DDD
    puszi:Zita

    VálaszTörlés
  4. Tegnap találtam rá a blogodra...és egyszerűen imádom...gyorsan következőőt*.*:DD

    VálaszTörlés