2012. május 6., vasárnap

gotta found you 2.0




Louis rögtön válaszolt rá. Annyira aranyos.Nem értem magamat sem,hogy eddig hogy tudtam vele haragban lenni.

Felmásztam facebookra is..vagy 70 üzenetem volt,meg 900 ismerősnek jelölésem,de nem különösebben érdekelt.

Gyorsan kikerestem Louis nevét az ismerőseim között,és ráírtam.De nem bírtam sokáig.Kb 10 perce beszélgettünk,amikor hirtelen olyan álmosság tört rám,hogy már nem bírtam tovább.

-Ne haragudj de nagyon elfáradtam.Megyek.szeretlek:)) -írtam

*Louis*

Én is szeretlek.Álmodj velem.Fura lesz nélküled aludni.De szeretlek- válaszolt.

Miután kellően kinyálaskodtuk magunkat,lecsuktam a laptopom,és ledőltem aludni.

Már majdnem elaludtam,amikor a húgom rontott be az ajtón...mondhatom,a legjobbkor....

-Tayloooor.-kiabálta

-Mondjad mi olyan fontos,hogy fel kellett ébreszteni?-fordultam a hang felé

-Most jöttem haza Nialltől.-sétált ágyam mellé

-És mi a fenét csináltál te ott?-pattantak ki a szemeim,majd felültem

-Hát először is haza kisért koncertről,de kitaláltam hogy aludjon itt,nem tudom mi ütött belém.Aztán megbeszéltük,hogy én alszom ott. És ez történt..de én annyira..uuu .-láttam hogy elvörösödik

-De aranyos vagy. Szereted?-kérdeztem

-Persze hogy szeretem.Mindennél jobban.De még történtek dolgok..teljesen ráindultam.-vörösödött tovább.

-De ugye nem?-kérdeztem ijedten

-Dehogyis. Csak csókolóztunk. De rengeteget. Imádtam. De kérlek ezt ne mondd el anyáéknak. Majd azt mondjuk,hogy Zoe-éknál aludtam,oks?-nézett rám kiskutya szemekkel

-Rendben. De menj aludni..bocs,csak kurva fáradt vagyok.Majd reggel mesélek velem mi volt.-mosolyogtam rá,majd nyomtam a homlokára egy puszit.

-Szia.Jó éjt.Már várom.-mondta,majd ő is adott egy puszit,és elhagyta a szobámat

Nagyon aranyos Lis. Úgy látom beleesett Niallbe,mint vak ló a gödörbe. Remélem a srác nem veri át. Bár úgy látom ő is nagyon szereti a húgomat.- ezek a gondolatok keringtek a fejemben,amikor elaludtam...


Na itt as folytatás. Remélem tetszik. 3 komment és jön a folytatást :)





3 megjegyzés:

  1. imádom azt a képet amit előre raktál és ezt a részt is! Csak jöjjön már össze a 3 komment! ;)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jóó imádom! kövit gyorsan ;DD

    VálaszTörlés